torstai 2. huhtikuuta 2009

6 - pattern - kuvio (tyhjä patteri, vapauttava unen pantteri)


olen antanut elämäni sinulle
olen antanut elämäni tälle työlle
olen antanut elämäni naiselle
olen antanut elämäni voimalle joka minua eteenpäin työnsi
olen antanut elämäni sinulle
olen antanut elämäni korville jotka minua kuitenkin kannattelisivat
olen antanut elämäni naiselle
olen antanut elämäni linnulle josta puhuit kuin loistava koivu kosteassa kevätmetsässä
olen antanut elämäni sinulle
olen antanut elämäni odotukselle joka täyttää ja täyttyy hitaimmista ja lämmittävistä hetkenversoista
olen antanut elämäni naiselle
olen antanut elämäni auringolle joka murustaa itseään avaruuden tyhjään ja planetaarisen maailman sisällä avautuviin vatsoihin kuten minun tai sinun
olen antanut elämäni sinulle
olen antanut elämäni ristiriitaan jonka laajuutta tai yhtenäisyyttä en näe mutta kuvittelen ja luotan sen lävistävän sellaisetkin varmuuteni joiden varassa vajoan käsiisi kuin siemenkodallinen
olen antanut elämäni naiselle
olen antanut elämäni joka aina olikin sinun joka sisällät nekin olennot jotka tulevat jälkeeni haistellen reittiä ja kaivaten polttavaa ydintä jota pelkäsin ja piilossa kannoin sen ajan läpi missä luulin olevani yksin ja valitsevani itse mihin rajani lasken

Ei kommentteja: